субота, 26 січня 2019 р.



На данном изображении может находиться: 7 человек, в том числе Юлічка Чухно и Катерина Запсенко, люди улыбаются, люди стоят и на улице

На данном изображении может находиться: 3 человека, люди стоят и на улице

Куріння –чума XXI-го століття 

Учні 5,9 класу Златопільської гімназії провели акцію «Куріння –чума XXI -го століття». Гімназисти пропонували обмін цигарки на цукерку. Вони розповіли про їхні звички тютюнопаління, яке руйнує не тільки здоров’я людини, але й відчутно спустошує гаманець. І першочерговим завданням учнів було привернути увагу саме до цієї проблеми, адже головною проблемою є вироблення власного відповідального ставлення до свого здоров’я та впливу шкідливих звичок, зокрема, паління.
І коли гімназисти спілкувалися з жителями Новомиргорода то отримали таку відповідь : « Я не дам,тому що сам стрельнув», «Я занятий», «Що ви хочете, цигарки дорого коштують». Робіть все, що вважаєте для себе корисним. Утримайтесь від публічних оголошень про початок своєї боротьби з курінням, бо серед ваших знайомих можуть виявитися провокатори, які будуть пропонувати закурити.
У першу чергу, це хороший привід пишатися собою, своєю силою волі. У більш віддаленій перспективі вас чекає збережене здоров’я і хороший вигляд.
Бережіть себе!!!😊

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Тиждень психології "5 днів у світі Емоцій" З 15 квітня по 19 квітня в Златопільському ліцеї проходить тиждень психології Тиждень...